Tuesday, January 19, 2010

Minta pandangan dari Rakan-rakan sekiranya ada cadangan untuk penambahbaikan blog pada masa hadapan

    Salam Sejatera dan Assalamualaikum kepada kawan-kawan bakal Kaunselor sekalian, disini saya ziezie(bukan nama sebenar)17, ingin memohon jasa baik Tuan,Puan,Encik dan Cik Untuk memberi pandangan berkaitan blog ini dan juga kaitan lain yang melibatkan kepentingan kita semua.

      Terlebih dahulu saya memohon jasa baik Tuan dan Puan untuk mendaftar sebagai Ahli(followers),hal ini penting kerana untuk memberikan pandangan didalam blog ini memerlukan seseorang itu mendaftar terlebih dahulu. Selain itu juga dinasihatkan/digalakkan menggunakan nama samaran,Hal ini dilakukan adalah untuk memberikan ruang yang seluas-luasnya untuk kita memberikan sebarang pandangan dan mendapat untuk kebaikan semua.Diharapkan Blog ini menjadi medan yang terbaik untuk kita menjadi yang terbaik dalam yang terbaik.

     Didalam Kecanggihan teknologi Maklumat hari ini perhubungan kini menjadi lebih pantas dan tahniah kepada kita semua kerana tidak ketinggalan dari arus permodenan yang melanda bukan di negara kita saja malah fenomena ini berlaku di seluruh Dunia.Nasihat saya sebagai Individu yang bertanggungjawab membangunkan blog ini gunalah blog ini dengan sebaiknya.

    Akhir kata, saya berharap segala kemudahan yang ada ini dapat digunakan dengan sebaiknya..

sekian terima kasih
 

No comments: